Change of plans

25 Nov

Veel is er veranderd de afgelopen dagen! Mijn oorspronkelijke plan was om nog wat langer in Costa Rica te blijven en eventueel hier werk te vinden en anders terug te komen naar Nederland om te werken. Ik heb ook naar vrijwilligers werk gekeken in Chilamate Eco Rainforest Retreat, wat onze basis is geweest de afgelopen weken. Dit was toch erg kostbaar en daarom niet realistisch.

Wel heb ik beloofd om Megan (eigenaresse van Chilamate) beloofd om haar met een paar dingen te helpen. Dit is eigenlijk ook gewoon leuk om te doen. Wat zei en haar man doen voor de gemeenshap hier is geweldig en naar mijn mening zeker waard om haar te helpen. Het is misschien een klein steentje wat ik kan bijdragen, maar allen beetjes helpen.

Door gedoe met mijn verzekering in Nederland kom ik eerder naar huis dan gepland en zal  ik maandag vertrekken uit San Jose. Dit betekent dat ik dinsdag 29 november om 18.20 zal landen op Schiphol.

Het is een geweldige ervaring geweest en ik kijk er naar uit nog veel meer verhalen van mijn avonturen persoonlijk met jullie te delen. Tevens ben ik ook benieuwd naar alle verhalen uit ons kleine Nederland.

Bedankt voor al jullie berichtjes vol liefde en steun! Mijn verhalen zullen niet stoppen, mijn vingers zijn nog lang niet uit getypt.

Het zal wel wennen worden van het warme/benauwde weer naar het barre Nederland. Dag slippers en hallo boots!

Ik kijk er naar uit jullie weer te zien!!

Leave a Reply

