Sunset’s at Basecamp

20 Sep
SunsetSunsetSunsetSunsetSunsetSunset
SunsetSunsetSunset

Sunset’s at Basecamp, a set on Flickr.

2 Responses to “Sunset’s at Basecamp”

  1. Carla van Groeningen September 22, 2011 at 5:58 pm #

    He meisje,

    wat een avonturen allemaal, ben je al weer bij de dokter geweest en wat zei hij en heb je veel pijn.
    Ik hoop dat je volgende week weer een beetje mee kan doen.
    Hoe sliep je nieuwe slaapzak??
    Hier geen nieuws, zaterdag is er een feestje van Dees Wim Theo en Heinz, die worden 60 of 65 dat weet ik even niet meer, zien we je mams ook weer even, die is druk bezig in de tuin, die erg mooi wordt. Jos en Bobbi zijn 2 weken naar Malaga en ik pas nu op Roan omdat Anouk en Mark met vrienden op stap zijn.
    Ik wrk gewoon en heb het erg druk, maar wel leuk.
    Nou lieverd geen gekke dingen meer uithalen, hoop dat je snel opknapt en dat je het lekker warm hebt ‘s nachts.
    Kus
    Carla

  2. mama September 27, 2011 at 7:53 pm #

    Hi lieverd,

    Naast al mijn smsjes en mails (ahum) schrijf ik ook nog even iets op je “Travel Tales”. Ik hoop dat het geen drie maal scheepsrecht voor je wordt. Hoe kom je aan die gekneusde vinger en dikke lip? Dat heb je nog niet geschreven.

    De jongens waren dit jaar 65 geworden. Er waren niet zo gek veel mensen, althans ik had er meer verwacht. Carla was in het nieuw en zag er hip en leuk uit (ik weet dat ze dit leest natuurlijk!). Ik had mijn Manon jurk aan, die te groot is.

    De mail, waarin je het eea vertelt over je medecursisten kan ik nergens vinden.

    De tuin wordt fraai en ik ben aan het verven. De schuurdeur heeft een ander kleurtje gekregen en het hekwerk is klaar.

    Ik wist niet dat het in Veracruz onveilig is. Ik dacht dat alle ellende zich afspeelde bij de grens met de VS. Terry is een paar jaar geleden in Costa Rica geweest. Veel natuur, vertelde ze.

    tot mails, love, mama

Leave a Reply

