Plan de campagne

3 Aug

Dear all,

Zondag 21 augustus is het dan zover. Ik zal weer in het vliegtuig stappen naar Canada. De eerste twee a drie dagen zal ik doorbrengen in Toronto, waarna ik via Ottowa naar ‘The Pointe, base camp’ van Esprit in Davidson, Quebec zal vertrekken. De drie maanden die volgen zal ik een cursus volgen genaamd W.I.L.D, dit staat voor Whitewater Intensive Leadership Development. Ik zal getraind worden in 6 verschillende elementen;

  • Wild water Kayaking
  • Wild water Canoeing
  • Raft guiding
  • Riverboarding
  • Wild water redding
  • Wildernes E.H.B.O
De cursus start in Canada, daar zal ik de eerste 6 weken doorbrengen om vervolgens door te reizen naar VS en Mexico. We zullen met busjes door de VS heen rijden, langs allerlei verschillende rivieren. Onder het kopje  Travel Itinerary is mijn reisschema te vinden. Daar staat per datum waar ik zal zijn.
Ik hoop middels deze blog iedereen die geinteresseerd is op de hoogte te houden. Ik zal mijn best doen zoveel mogelijk te schrijven of ik daar daadwerkelijk veel tijd voor zal hebben, zal moeten blijken. De blog zal steeds wel veranderen, ik moet nog even onder de knie krijgen hoe alles werkt.
Mijn doel is natuurlijk alle certificaten te behalen, maar voornamelijk de aanvolgende stage van 4 maanden.
Op het moment zijn mijn voorbereidingen in volle gang! De spanning en de zenuwen groeien, maar ik kan haast niet wachten.
Liefs, Hes
Hieronder is een kaart te zien van de route die ik ongeveer zal afleggen.

One Response to “Plan de campagne”

  1. suus August 3, 2011 at 1:43 pm #

    Lekker bezig!

Leave a Reply

